Polityka Jakości

Firma Polonez Plus Spółka z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą branży instalacji sanitarnych. Swoje usługi realizuje w oparciu o zespół wysoko wykwalifikowanych pracowników posiadających wieloletnie doświadczenie, jak również kwalifikacje.

Dzięki szerokiej współpracy z partnerami  z uwzględnieniem wewnętrznych, jak i zewnętrznych uwarunkowań naszej działalności, za każdym razem staramy się zaoferować naszym Klientom najnowsze osiągnięcia światowej techniki instalacji sanitarnych. Wszystko to, aby osiągnąć nasz strategiczny cel, jakim jest zapewnienie profesjonalizmu w działaniu i oferowanie najwyższego standardu usług, gwarantujących doskonałą jakość, która będzie cieszyć się aprobatą Klienta.

Nadrzędnymi celami Polonez Plus Spółka z o.o. są :

  1. Zapewnienie obecnym oraz przyszłym Klientom  usług spełniających ich wymagania  pod względem jakościowym i handlowym;
  2. Dostarczenie Klientom niezbędnych materiałów do realizacji usług, spełniających ich wymagania jakościowe;
  3. Maksymalne dostosowanie świadczonych usług oraz oferowanych materiałów i urządzeń do potrzeb oraz zmieniających się wymagań Klientów;
  4. Zdobycie i utrzymanie zaufania oraz zadowolenia Klientów z naszych usług.

Powyższe cele realizujemy poprzez :

  1. Wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2015;
  2. Ciągłe podnoszenie jakości świadczonych usług i dostarczonych wyrobów  poprzez terminową ich realizację, minimalizację reklamacji oraz stałe monitorowanie, dostarczonych usług i wyrobów na każdym etapie ich powstania;
  3. Włączanie wszystkich pracowników Firmy w stałe doskonalenie systemu zarządzania jakością, pogłębiania i utrzymywania w pracownikach przekonania o ich wpływie oraz odpowiedzialności za jakość realizowanych usług i dostarczonych wyrobów  oraz identyfikowania się pracowników z celami jakościowymi Firmy;
  4. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników dzięki zapewnienia dostępu do wiedzy i szkoleń oraz doskonalenie wewnętrznej struktury organizacyjnej;
  5. Optymalne wykorzystanie posiadanych zasobów oraz dostosowanie wyposażenia technicznego do wymagań  Klientów;
  6. Badanie potrzeb, oczekiwań i zadowolenia kluczowych stron zainteresowanych;
  7. Sprawdzony system oceny i doboru dostawców , podwykonawców oraz rozwijanie partnerskiej współpracy z klientem, dostawcami, podwykonawcami i innymi zainteresowanymi stronami;
  8. Okresową ocenę skuteczności i efektywności przyjętej polityki i założonych celów, jak również całego systemu zarządzania jakością.

Właściciel Polonez Plus Spółka z o.o.  deklaruje:

 

  1. Ciągłą poprawę i doskonalenie systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2015 oraz zapewnienie niezbędnych zasobów do realizacji przyjętych celów;
  2. Spełnienie wymagań prawnych i innych wymagań stron zainteresowanych, co do których spełnienia firma Polonez Plus  się zobowiązała;
  3. Przeprowadzanie okresowych przeglądów Polityki Jakości pod kątem zapewnienia jej ciągłej przydatności i adekwatności;
  4. Dostęp do zasobów zapewniających że każdy pracownik będzie znał, rozumiał oraz realizował cele i zadania wynikające z niniejszej polityki oraz systemu zarządzania jakością.